lørdag 4. oktober 2014


Sushi kurs
Hva gjøre jeg for fritids aktiviteter og få å slappe av? Lære andre til å lage spennende mat selvfølgelig. Jeg er så glad i mat og vil gjerne dele min kunnskap og inspirere andre. «Utfordre deg selv og prøve noe nytt, det er enklere enn du tror». Det er budskap jeg vil spre. I går kveld var jeg den heldige som fikk møte 5 barnelege fra Barneklinikken på Haukeland for kurs i «sushi». Se hvor flink de var. Bilde visses sushi og sashimi legene laget selv etter veiledning fra meg. Det er så kjekt å samler en gruppe venner og lage mat sammen. Etter den «harde arbeid» er over, det er utrolig koselig og kunne nytte maten sammen med et glass vin for eksempel. Jeg kommer gjerne å kan kurset deg i mange spennende tema. Hvis du er i nærheten av Barneklinikken i dag, er det sikkert noe maki rull til overs – de er like god dagen etter i matboksen!

 Sushi cooking class
What do I do as a hobby for relaxation? Teach others to make exciting food of course. I am so fond of food that I want to share my knowledge and inspire others. “Take a chance and try something new, it is easier than you think”. That is the message I spread. Last evening I was the lucky one that met 5 Doctors from the Children’s Hospital at Haukeland in Bergen, and taught them how to make “sushi”. Look how clever they were. This photo shows the sushi and sashimi they made themselves after my introduction. It is so much fun to gather a group of friends and make food together. After all that “hard work” is over, it is wonderful to enjoy the meal with a glass of wine. I will gladly come and teach you one of many exciting themes. If you are in the area of the Children’s Hospital today, you will certainly find some maki rolls left over – they are just as good the next day in a lunch box.



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trenger du oppskrifter, råd eller tips? Legg til kommentar.