fredag 10. oktober 2014


Egg Benedikt
Etter en nydelig sammentreff med gode venner i går kveld, og sesongens første vilt middag, var det deilig med en rolig start på dagen. Jeg har bursdag i dag, og mener jeg fortjener å bruke dagen som passer meg. Jeg ønsket å begynner dagen med en av favorittene - Egg Benedikt og en flaske Champagne, sammen min kjære mann og datter. Egg Benedikt bestille jeg mest oftest til frokost på reise, enten med skinke eller spinat, men det er svart sjelden jeg har laget det selv hjemme.  Himmelsk. Resten av dagen gå til baking av en sjokolade bursdags kake, og en god tur. Det bli fårikål i kveld og gjengen har gledet seg til det.

 Eggs Benedict
After a lovely evening with good friends last night, than the season’s first game meal, it was wonderful with a quiet start to the day. It is my birthday today, and I think that I deserve to use the day as I wish.  I wanted to begin with one of my favourites – Eggs Benedict and a bottle of Champagne, together with my dear husband and daughter. Eggs Benedict is the dish I often order for breakfast when travelling either, with ham or spinach, but I have rarely made it myself at home. Heaven. The remainder of the day will go to baking of my own chocolate birthday cake and a good hike. Tonight it will lamb and cabbage and all of us have been looking forward to that.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trenger du oppskrifter, råd eller tips? Legg til kommentar.